Producent przypinek oferujący te niesłabnące na popularności gadżety reklamowe w szerokim wyborze, jak klasyczne przypinki czy przypinki z lusterkiem. Oto przykładowa propozycja formy marketingu z zastosowaniem gadżetów reklamowych, z której korzysta sporo przedsiębiorstw. Dlaczego? To oczywiste, ponieważ reklama w obecnej dobie to coś, co dotyczy praktycznie nas wszystkich, niezależnie od tego, czy tego chcemy, czy też nie.
Reklama jest dosłownie wszędzie: w prasie, w radiu, w telewizji, w internecie, na ulicach – w postaci różnego rodzaju szyldów, banerów, billboardów czy neonów. Do tego dochodzą jeszcze wspomniane powyżej gadżety reklamowe, takie jak przypinki reklamowe czy cały szereg innych niż przypinki rzeczy, które nadają się na gadżety firmowe. Nawiasem mówiąc, przedmioty za pomocą których, można dosłownie wyjść do potencjalnego klienta.
Ludzie uwielbiają otrzymywać tzw. gratisy. Przypinki z lusterkiem? Czemu nie! Kubki reklamowe? Oczywiście. Wszak herbata smakuje tak samo z kubka, na którym widnieje jakiś firmowy nadruk, jak i z tego, który został zakupiony w sklepie. Smak rzeczonej herbaty zależy przecież od jej gatunku.
Reklama stała się po prostu częścią naszego życia. Można odnieść nawet wrażenie, że wszyscy wokół coś promują i coraz częściej wykorzystują do tego przedsięwzięcia gadżety reklamowe takie jak przypinki czy kubki. No cóż, to jeden ze znaków czasów, w jakich przyszło nam żyć. Nawet szkoły muszą zadbać o odpowiednią reklamę, bo w przeciwnym wypadku nie będą miały kogo uczyć. W dobie niżu demograficznego to rzeczywiście nader poważny problem. Co więcej, nie wystarczy już reklama w realu, ale trzeba jeszcze odpowiednio zaistnieć w sieci.